Короткий екскурс по історії
Все починається з вогню. Просто неможливо говорити про запальнички не згадуючи про винаходження вогню у далекі часи нашими предками. Тоді видобуток життєвонеобхідного вогнища був через тріння каміння або дерев між собою. Таким чином починався розвиток готування, обігріву та захисту.
Перші сірники були винайдені в Парижі 1805 року, хіміком Жан Луі-Шансель, але їх було важко запалити, потім знайдені «фрікціонні вогні» - сірники запалювалися через тріння по наждачній бумазі. В кінці XIX ст. винайдені сірники з білим фосфором на кінцівці який був отруйним як користувачеві так и виробнику через отруйні пари.
У 1823 р. німецький хімік Іоган Доберейнгер нарешті винаходить першу запальничку у вигляді лампи яка працювала за рахунок сірчаної кислоти та цинку – зрозуміло що такий винахід був небезпечним але це перші кроки до того що ми маємо у наш час.
Аксесуар

Якщо ви задаєтесь питанням щодо подарунку ближній людині або презенту клієнту, керівнику, колезі, партнеру по бізнесу – один із найперспективніших варіантів буде аксесуар який підкреслить стиль та витонченість власника. До речі таким універсальним аксесуаром є сувенірна запальничка. Існує думка що подарунок не для всіх, а тільки тим хто курить – це помилкова думка, адже ексклюзивний аксесуар який буде зроблений з гравіюванням під замовлення або іменна запальничка набуває набагато більшої цінності, це прояв поваги і гарних манер.
Промо-акції, рекламна кампанія і т.д. – невід’ємна частина сувенірних запальничок аби розрекламувати продукт або подію. Таким чином маємо універсальний подарунок який містить в собі глибокий сенс і викликає позитивні емоції як у пересічної людини, так і у завзятого колекціонера.
Запальнички від іменитих брендів являють собою розкішний, презентабельний подарунок для почесних громадян. Такі бренди як Zenga, Caseti, Wenger, Zippo, Pierre Cardin впізнаваємі в усьому світі і подарунок такого предмету розкоші не облишить всіх без достойної уваги.